В зовнішньому вигляді Range Rover одразу упізнається ультрамодний та сучасний кроссовер Velar, від якого старшому родичу дісталися адаптивні світлодіодні фари Pixel-Laser High Beam. Ці над продуктивні лінзи в змозі давати яскраве світло попереду автомобіля на цілих 500 метрів. Для новачка доступно два пакета опцій оздоблення екстер’єру Black Exterior Pack та Shadow Exterior Pack.
Під капотом оновленого позашляховика змін майже не відбулося, за виключенням модифікації Range Rover 400e, яка має два двигуна – перший бензиновий 4-циліндровий об’ємом 2 літри видає майже 300 к.с. та другий електромотор на 100 к.с. Разом ці агрегати видають майже 400 к.с. та 640 Нм крутного моменту. Гібридний Range Rover має розмінювати першу сотню всього за 6,4 секунди, а функція інтелектуальної оптимізації енергії, використовуючи дані GPS дозволяє скоротити середню витрату пального до 6 літрів на кожні 100 км пробігу.
У середині нового Range Rover багато спільного з моделлю на ім’я Velar. Насамперед це стосується інформаційно-розважальної системи JLR. До складу фірмової мультимедійної системи Touch Pro Duo увійшли два екрани діагоналлю 10 дюймів. Перший відіграє роль віртуальної панелі приладів, а другий дозволяє користуватися всіма наявними опціями та функціями.
До переліку опцій увійшли електрично регульовані підлокітники з підігрівом. Найбільш нафаршированою версією звісно що є LWB, яка навіть використала фішку конкурентів стосовно підігріву та масажу стоп заднього пасажиру. Також важливим чинником при виборі Range Rover стане зменшення на 20% шумів в середині автомобіля.
Незважаючи на гламурний екстер’єр, рестайлінговий Range Rover залишається серйозним бійцем на бездоріжжі та зможе проїхати там де конкуренти застрягнуть одразу після закінчення асфальтового покриття…